Jag lever=)

Hej på er där ute!

Skriver lite nu då, passar på nu när Sonny äntligen sover.
Sen nyårsafton så vill han inte somna före kl 22 helst, tycker han själv. På nyårsafton så var han vaken länge. Allt var ju så intressant för honom säkert.
Men då har han sovit fram till 8- 8.30 på morgonen. Faktiskt rätt skönt måste jag säga.
Men det har resulterat i att jag har varit jätte stressad på morgonen då han börajar kl 9 på dagis.
Fast har Lyckats varit vid dagis strax före kl 9.

Ja vad har hänt mer sen sist jag skrev, jo jag har stukat foten igen. Fast denna gång missade jag inte ett trappsteg, nu halkade jag när jag gick med barnvagnen och Börni.. HMM hur lyckas man alltid göra illa sama fot som man redan har gjort illa..

På nyårsafton hade vi väldigt trevligt, åt god mat och hade trevligt iaf.
Och jag hoppas mitt liv vänder nu=)
Ska skrivaom det de längre fram i januari kanske.. Vill inte skriva om det nu:P

Nej nu ska jag fixa det andra inlägget där det blir en bildbomb:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0