lördag kväll

Hej på er där ute!

Jag vet det är en vecka sen jag skrev sist, men har inte haft orken att skriva.
Så jag skriver lite nu istället.
Just nu ligger sonny och sover för natten hoppas jag.
Och jag sitter som vanligt med en kopp kaffe.

Ja, vad ska jag skriva då.
Nu har jag fått mer ordning här hemma och jag har bytt soffa med mamma och Bosse.

Jo Sonny har varit hemma från dagis ca 1 vecka. Men fick gå till dagis i fredags. Han har spytt på bara nätter, första dagarna var säkert magsjuka, men det fortsatte, så jag ringde vårdcentralen.
Och dom tyckte jag skulle minska ner vällingen som han får på kvällarna, och det har faktiskt funkat.

Ja vad mer har hänt, jo kan skriva lite kort, enda kärleken för mig det är min son. Mer behöver jag inte skriva.

Aja de var detta inlägg.
Kommer ett till.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0