Städat

Hej på er där ute!

Passar på att skriva lite nu innan jag ska hämta Sonny på dagis.
Vi kom upp 7.30 imorse kors i taket.
Gav Sonny frukost och Börni fick sin frukost, sen gjorde vi oss i ordning och gick ut med Börni innan vi gick till dagis idag.

Sen mötte vi mamma och hon gick med upp på byn. Lämnade Sonny och gick och handlade.
Efter de så följde jag med mamma upp på en kaffe eftersom jag glömde köpa kaffe då.
Mamma hade beställt kläder till sig själ, fast jag fick köpa två plagg av henne eftersom den ena var för stor för henne och den andra hade hon två av lika färg dessutom.

Sen gick jag hem, kollade på våra bästa år och åt frukost. Efter det så tog jag tag i städningen så nu luktar de gott här hemma:).

Jag tog mig en skaplig promenad med Börni efter städningen, så nu sitter jag här.

Igår så var Bosse snäll och fixade så jag fick ut modemet och telefon i hallen eftersom det har stått i köket och så spikade han sladdar så nu ligger det inga sladdar iväg:P
Och när vi fick igång tvboxen upptäckte jag att nästan alla kanaler är borta.
Men ringde telia nyss så dom fixar så jag får kanal stor igen och ett par barnkanaler.

Nej nu ska jag sätta mig och läsa lite innan jag ska gå och hämta min älskade son på dagis och då blir det handel igen:P

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0