Tankar om mitt liv just nu

Mitt liv, hmm vad ska man skriva.
Just nu känns allt som det inte kommer funka.
Skolan gick ju åt helvet (får söka om till hösten och hoppas på att jag klarar praktiken) bara praktik delen kvar.

Sen det här med att hitta kärleken gå ju inte bra, men har ju min son iaf.

Hatar när folk ger falska förhoppningar, men jag får inte haka upp mig på det, finns bättre någonstan där ute.

Känns väldigt jobbigt att vara ensamstående vissa dagar, men jag klarar det och kan klara de ännu längre.

Tankar i mitt huvud, är att jag tycker det känns sjukt tråkigt att inte ha något att göra om dagarna, så ska prata med amf om jag kan få praktik någonstans.
Vill ha nå att göra om dagarna, inte bara vara hemma.

Jo och man tänker mer på det här med att man är ensamstående då Sonny har börjat säga pappa till iprincip alla.

Nä vill inte skriva mer nu, men det blev ju lite grann iaf.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker att du är hur strong som helst som klarat och klarar av att ta hand om och uppfostra Sonny på egen hand! För det är värkligen inte alltid en dans på rosor att ha hand om ett litet barn!

Jag beundrar värkligen er ensamstående mammor/pappor som klarar det helt på egen hand!!

2012-01-21 @ 23:53:16
URL: http://mammamy.bloggblatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0