Tisdag

Hej på er där ute.

Tänker börja skriva om det som är bra annars blir jag ännu mer deppig.
Helgen har varit riktigt trevlig, och så glad som jag är nu har jag nog inte varit på länge.
Har träffat en person (hoppas på att det vänder för mig nu). Världens trevligaste. Och Sonny var inte så blyg som jag trodde han skulle vara. Men jag dög inte mycket i helgen åt Sonny..
Så nu hoppas jag på att han kommer snart igen:).
Jag vet att de kommer att gå åt rätt håll nu, iaf med det.

Tänker inte skriva vem det är en. Men att man kan sakna någon så mycket är ju helt sjukt.


Jo nu till det tråkiga eller ja kanske inte tråkiga.. Hmm får se om man har slutat med rökningen innan denna vecka är slut.. Har bara typ 2 kvar eller nå sånt.. Ahhhhh jag kommer dö!!!!!!!!

Nää nu vill jag inte skriva mer. Kanske skriver jag mer ikväll.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Sabina Leiswall

Hoppas du fått tag i en mognare kille, lite äldre kanske om de ska krävas för o stanna i ett riktigt förhållande o inte en som dom andra.. du förtjänar de bästa gumman <3

2012-01-12 @ 20:02:04
URL: http://rutigkiwi.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0