Fredag- Kväll

Heej på er där ute!
 
Blir nog ett långt inlägg idag.
Var ett tag sen jag uppdaterade nu, men har varit ganska mycket nu denna vecka.
I onsdags var vi till BVC-psykologen och påbörjade utredning på Sonny(ADHD). Kan inte skriva så mycket mer om utredningen förens jag har pratat mer med psykologen själv. Ska dit den 26 juli igen.
Efter vi hade varit hos psykologen så kom de en och köote babysitter av mig, och senare på kvällen fick jag soffan såld.
Så Onsdagen var fullspäckad, plus att jag fick ett samtal där jag fick frågan om jag ville ha gratis inträde till Leksand sommarland. Klart man tackar ja till de. Så Sonny och jag ska dit en 14 augusti.
 
I torsdag alltså igår så hade vi tvättdag och slödag. Fick även vara barnvakt igår då mamma och Bosse skulle köra Richard, Ronja och hennes syster till Köping. När dom åkte så gick vi ner till Carro och Sebastian. Och glada blev dom och Sebastian gav Sonny en kram när vi kom. Så gulligt.
Barnen lekte och jag och Carro satt och pratade och drack kaffe och dom följde öven med till affären när vi gick dit.
 
Sen gick vi hem till mamma igen och väntade på att dom skulle komma hem. Så när mamma kom hem frpgade jag Sonny vart han ville sova och fick till svar mommo.
Så han sov dör i natt och jag vaknade ca 10.20 tiden i förmiddags.
Hur skönt som helst måste jag säga.
 
Ja och vad har vi gjort idag då. Idag har vi inte gjort nå speciellt.
Bara tagit det lugnt. Och nu sitter jag här framför datorn.
 
Imorgon så måste vi upp i tid för att göra oss i ordning.
Vi ska bli fotograferade av en proffesionell fotograf imorgon och bli sminkade av make up artister.
Hur häftigt som helst ju:)
 
Nej om man skulle försöka varva ner lite för att sedan gå o lägga sig:)
Skriver mer imorgon kväll förhoppningsvis.
 
Älskar min underbara son och min familj<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0