Fredag- kväller

God kväller på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen. Och de är dessutom fredags kväll.
Tänkte börja lite om vad vi gjorde igår.
Jo vi var som sagt upp till lekparken igår förmiddag.
Sonny gick hela vägen dit plus att han gick hem sen också.
Var i lekparken ca 1,5 timme så han fick leka av sig.
Efter lekparken så gick vi in och handlade lite.
 
Sen gick vi hem och fixade lite lunch åt Sonny som sedan somnade nästan direkt efter lunchen.
Efter middagsluren så lekte vi lite granna och sen blev det mellis för oss.
Vi hade tänkt gå ut efter mellis så han skulle få köra sin elbil ute, men som vanligt så började de regna när vi skulle till och gå ut.
 
Men ca 10 min efter de så hade de sluta så vi gick ut så han fick köra lite.
Sen upp igen för de började spöregna.
Tog lite rolig bilder när vi kom in men har inte fört över dom till datorn än.
Vi gick och väntade på att Henke skulle komma.
 
Men innan Henke kom så hann mamma och resterande av familjen komma upp då dom skulle få ta en av mina 90 madrasser. Tyckte min säng tog så mycket plats när vi bara bor i en 2:a. Så nu har jag bara en 90 säng, vilket känns väldigt konstigt då jag inte har haft de på flera år.
 
Efter att Sonny hade somnat igår så satte Henke igång och tatuera färdigt tatueringen på min arm. Eller färdig är den ju inte, ska bygga på den lite granna.
 
Och Sonny han sov ca 12 timmar i sträck, i sin säng *kors i taket*
Sen jag fick hem Sonny efter att han sov hos mamma/mormor en hel helg så har han sovit hela nätter vilket känns både konstigt och skönt.
Han har nog aldrig sovit hela nätter förutom när han har varit sjuk.
 
Jag vaknade 7:20 imorse och kollade på Sonny men han hade inte vaknat då.
Efter ca 10 minuter så vaknade han till och kollade lite på mig.
Sen blev de full fart på Sonny.
 
Passade på att ta oss en promenad idag, eller ja iofs bara upp på byn för att handla. Men de blev en promenad för Sonny, för jag lämnade vagnen hemma idag.
Efter affären så gick vi upp till mamma en sväng, så vi fick lite bröd så vi kunde gå ner och mata änderna.
Vilket var väldigt uppskattat av Sonny.
Men om dessa j*vla fiskmåsar kunde försvinna.
Sonny blev så glad och han fick även se en lite andbebis.
Och när änderna och fiskmåsarna bråkade.
 
Efter detta gick vi hem och gjorde lunch och Sonny fick sova middag.
Iaf när Sonny hade somnat så skulle jag till och köra igång datorn men de började åska så de fick bli kaffe och sitta på balkongen och lyssna på åskan istället.
 
Vi har även hunnit tvätta idag och jag tackar min mamma för att hon var snäll och fixade den sista tvätten åt mig då Sonny var dötrött och somnade på 2 röda nu på kväller när jag la honom.
 
Så jag har hunnit med en dusch så nu sitter jag här och skriver.
Men nu orkar jag inte skriva mer idag.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0