Lördag- Eftermiddag

Hej på er där ute!
 
Nu har jag varit dålig på att skriva igen, men har varit mycket runt i kring nu igen och jag har jobbat både igår och idag, och så ska jag jobba imorrn.
Så därför passar jag på att skriva nu när jag har tid.
 
Sonny ska vara hemma hos mamma/mormor tills imorgon. Gick dit med honom igår kväll.
Mne ska iaf skriva en uppdatering sen sist jag skrev.
Eller ja det blir från i torsdags fram tills nu.
 
Torsdag:
Vi gick ner på byn och köpte blöjor sen hem och inväntade Carro och Sebastian som skulle komma upp så dom fick leka av sig lite.
Sen rätt som de var så hörde vi brandbilarna som var på väg ut på utryckning dom åkte åt ett håll, sen hörde vi efter ett tag att en av dessa åkte åt ett annat håll.
Sonny blev livrädd grina och skrek.
 
Efter ca 1 timme ringer mamma och berättar att just den brandbilen hade kört ner i en ravin.
Och till råga på allt så satt mammas mans bror i den brandbilen.
2 stycken dog och 3 klarade sig. Tack och lov klarade Bosses bror sig. Men väldigt ledsamt att två stycken dog i den olyckan.
 
Så torsdagen var ganska nedstämd.. Men iaf så var Henke här och sov kvar då han var väldigt snäll och gick med Sonny till dagis så jag skulle slippa gå redan vid 5.30 på morgonen. De hade jag aldrig orkat.
 
Fredagen:
Upp vid 5.30 gjorde mig i ording och klädde på mig och cyklade till jobbet. Hela dagen bara drog iväg tror jag.
Kom hem och vi tog de lite lugnt innan Sonny fick middag.
Sen gick vi upp till Vippan och hämtade grejerna jag skulle få av henne.
Efter att jag hade lämnat Sonny vid mamma så hämtade jag TV:n jag har köpt av Vippan. Så nu har jag OCKSÅ en plattv=)
Sen tog jag de lugnt och duschade. Kollade lite på tv sen la jag mig.
 
Lördag:
KL ringde 5.30 men jag vaknade 06.01 och fick panik. Men trots de så var jag på jobbet vid typ 6.30
Gick bra på jobbet idag med, men de är långtråkigt på helgerna, tiden går långsamt. Men de är för att de är inte lika mycket att göra på helgerna som på vardagarna.
Efter jobbet cyklade jag hem och har städat i ca 1,5 timme. ca 1 timme längre än vad det brukar ta. Men har möblerat om lite på vissa möbler.
 
Och så har jag hunnit med en kopp kaffe. Så snart är de dags att laga lite mat och sen när Lisa hör av sig ska jag dit en sväng.
 
Men jag måste ju bara säga att jag känner mig så jävla tom utan min son. Men imorrn så ska jag hämta honom<3
Jag älskar dig min underbara älskade son av hela mitt hjärta<3
 
Skriver kanske mer senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0