Lördag- Kväller

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och skriver.
 
Dagen idag har varit fullspäckad. Det började med att Sonny vaknade kl 6 men han sov hela natten igen. Så skönt om jag får säga de.
Jag klev upp vid 7.30 ungefär och upptäckte då att Sonny hade tagit min mobil och skickat sms till Henke.
Vi kollade lite på TV innan de blev frukost för oss.
Efter frukosten så diskade jag undan och drack kaffe i vanlig ordning.
Bäddade sängarna och klädde på oss.
 
Skickade sedan iväg ett sms till Lisa och undrade om hon jobbade idag. Men de gjorde hon inte så vi gick hem till Lisa och drack lite kaffe innan vi gick vidare till lekparken så barnen fick leka av sig.
Sen gick vi in och handlade och vidare hem till Lisa igen.
Där de bjöds på lunch, som blev stuvade makaroner och korv. Gott var de.
Sen somnade Sonny en stund och Lisa bakade bullar så jag satt och gosade med hennes yngsta son.
 
När hon hade bakat klart så väckte jag Sonny så gick vi ut på gården och lekte några timmar innan vi gick hem och lagade middag.
Efter middagen idag så passade jag på att baka eftersom Sonny fyller år på måndag.
Och jag ska jobba imorrn em/kväll.
Efter baket så nattade jag Sonny och när han väl somnat så kunde jag göra glasyren.
 
Bakade kärleksmums fast i muffinsformar. Stora och goda blev dom.
Jag var ju självklart tvungen att smaka, för jag gjorde både mörka och ljusa.
Så smakade dom ljusa.
Sen diskade jag undan och hoppade in i duschen och nu sitter jag här.
 
Dagen imorgon så ska jag städa innan jag cyklar iväg till jobbet.
Annars vet jag inte vad som händer imorrn.
Men vi får se om jag skriver något imorrn.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0