Måndag- Förmiddag

Heej på er där ute!
 
Ja ni det är sånt här tråkigt väder idag också som alla andra dagar.
Regn regn åter regn. Men jag hoppas att de blir någon åsksmäll snart.
 
Ja igår var vi som sagt över till Carro, Johan och Sebastian, så Sonny och Sebastian fick leka av sig. Jag och Carro drack kaffe och pratade lite granna.
Sen fick Carro mig att ladda ner rumble. Kul spel men laggar emellan åt.
Efter att ha varit hos Carro ett par timmar så gick vi hem och började med maten.
Sen komma mamma och Bosse över och åt mat med mig, eftersom Sonny lyckades somna när jag höll på med maten.
 
Sen tog vi det bara lugnt.
Nu ska vi göra oss iordning och sedan gå över till mamma en sväng:P
 
Puss och kram  syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0