Måndag- Kväll

God kväll på er där ute!!
 
Snart dags att lägga sig efter denna dag.
Dagen började imorse vid 6 tiden då Sonny inte ville sova mer.
Men jag låg kvar ett tag till då jag var jätte trött.
När vi klev upp så blev Sonny sur för att han inte fick någon glass.
Men jag tyckte han kunde vänta tills efter frukost iaf.
 
Efter frukosten så fick han öppna en present från mig, då fick han en vattenpistol.
Sen mös vi lite innan jag började diska undan och grejja.
Vi gick över till mamma en sväng på förmiddagen/lunchen.
Men innan vi gick över så dammsög jag och gjore tårtan så den skulle vara klar.
 
Vid mamma så lånade jag telefon för jag skulle ringa telia.
Sedan gick vi hem och åt lite lunch och Sonny fick sova middag. Sen kom mina två yngsta bröder över en sväng.
När dom hade gått hem så väntade vi på att resterande av familjen skulle komma.
 
Richard och Ronja kom en sväng också.
Och Sonny blev jätte ledsen när Richard skulle gå igen.
Sen vi halv fem fem kom resten av familjen över.
Och vi fikade på kärleksmums och tårta.
Jag har inte smakat tårtan än, men tydligen var de gott då det inte är någon stor bit kvar.
 
När dom gick hem sen så var Sonny dötrött och somnade nästan på en gång när jag la han.
Annars har vi bara tagit de lugnt idag.
Och jag har tagit lite bilder men inte fört över till datorn än. De fixar jag någon annan dag.
 
Nu ska jag strax lägga mig.
Så god natt på er där ute!
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0