Måndag- Kväller

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen. Våran dag har varit bra. Efter tandläkaren så väntade vi som sagt på att Lisa skulle höra av sig. Vi var ute ca två timmar och gick runt i lilla Smedejebacken.
Kollade min mejl och såg att de var ett par som vill komma och kolla på soffan.
Så jag ringde upp dom när jag kom hem och sa att de var okej att komma och kolla.
 
Vi åt lite lunch och Sonny somnade runt 13.30 och sov middag ca 1 timme. När han hade sovit ca 15 min så plingade de på dörren då kom dom som skulle kolla på soffan.
Dom tyckte den var fin osv.
 
Efter de så väckte jag Sonny. Och vi har busat som bara den på eftermiddagen.
Och var har myst och bara varit. Till middag fick de bli mos och korv.
 
Efter middagen så diskade jag undan sen satte jag igång och städa. Så de blev dammsugat och torkat.
Så nu luktar de gott här hemma.
 
Sonny han hade svårt att somna idag och somnade inte förens kl var 20.30.  Efter de tog jag mig en dusch och så har jag bara setat här i vardagsrummet.
Fick sms från dom som kollade på soffan. Och som kommer och hämtar den på onsdag.
 
Och nu innan jag satt mig och skrev på bloggen så plockade jag mina ögonbryn så man ser ut som folk igen.
 
Ne nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
Men jag skriver mer imorgon.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0