Måndag- Trötter

God kväll på er!
 
Nu sitter jag här igen. Men snart dags för sängen.
Börjar lite snabbt med gårdagen.
Lisse kom och hämtade mig och Sonny på förmiddagen igår så följde vi med ut i skogen.
 
Vi skulle plocka svamp, men hittade inget. Men massa blåbär fanns de iaf.
Efter de så tog vi de mest bara lugnt igår.
Somnade inte förens vi tolv tiden i natt.
Och vi skulle upp kl 5:10 imorse.
 
Iaf så kom vi upp då och gjorde oss iordning för att knalla iväg till dagis och jobb.
Gick här ifrån vid 5:40 och var vid dagis vid 6:25.
Drygt att gå ca 3km så tidigt på morgonen, så på vägen dit kollade jag om de går någon buss ut dit så man är där till halv och det gjorde de. Så imorrn blir de buss.
 
Och idag gjorde jag en sak som jag inte riktigt kände mig redo för. Men då är en liten del i praktiken klar. Trots att jag inte har praktik nu.
 
Sen var de bara att hämta Sonny strax efter 14 när jag hade sluta.
Fick även erbjudande om att jobba på torsdag så jag hoppas ju att Henke är snäll och ställer upp då det är kvällstid.
 
När vi kom hem så var jag väldigt pigg, men efter ca 30 min hemma så kände jag var väldigt trött.
Nu sover iaf Sonny som en stock och har varit vaken sen 5:10 och sovit 1 timme på dagis.
 
Nu blir de lite bilder.
 
 
Åhh mamma du är ju tokig
 
 
Jag: Sonny gör en full grimars:P
 
 
MM vad gott
 
Mamma smaka
 
 
Bilder från skogen
 
Så här blev möblerna att se ut
 
Ursäkta att jag ser trött ut!
Men där är nyaste piercingen.
 
Avslutar med denna bild och säger God Natt.
Älskar dig min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0