Söndag- Förmiddag

God morgon på er där ute!
 
 
Jag tänker börja skriva om gårdagen när jag var modell för en dag:)
Vi gick upp till mamma vid ca 10.30, blev lite smått stressad när jag insåg att dom hade gått upp vid 10 tiden. Och dom hade inte börjat göra sig iordning. Skulle vara inne i stan kl 13.
Kom hemifrån vid ca 12.15.
Men stressen försvann efter några koppar kaffe.
Väl inne i stan så körde vi igenom driven så Sonny fick lite lunch.
 
Kom in på Folkan och anmälde att vi var där. Jag blev sminkad först, men guud så konstigt de kändes att bli sminkad av någon som kan sminka ordentligt:P
Och snyggt blev det vill jag lova. Lägger upp en bild som jag tog på mig själv och en som dom tog igår. Men det blir längre ner.
 
Iaf så kom make upartisten och frågade om hon skulle lägga på nå puder på Sonny men de tackade jag nej till.
Jag och Sonny fick börja bli fotograferade gick bra till en början med Sonny men har var trött som bara den. Så de blev några singel bilder istället. Alla bilder blev jätte fina på mig tycker jag eller det var väl ett par bilder som inte blev så bra.
 
Bilderna på mig och Sonny blev jätte fina men dom bilderna var svindyra. En bild på mig och Sonny skulle ha kostat 900 kr. Och bilden på bara mig kostade 550. Så dyra de var dom.
Så mamma och Bosse la ut till en bild på mig.
Men nästa gång ska jag leta på någon som är billigare, för jag vill ha bilder på mig och Sonny.
 
Efter att vi hade kommit hem så knallade vi förbi vid Carro och Sebastian så pojkarna fick leka av sig lite granna.
Sen gick vi hem och åt lite mat och sen var de sängen för Sonny.
Jag var uppe ett tag till och kollade på TV och beundrade min bild på mig*haha*.
 
Idag så ska vi över till Carro så barnen på härja lite till sen får vi se om mamma och Bosse äter här, men hoppas på det iaf.
 
Kollade nyss på yr.no sidan och såg att de ska åska här idag. Och jag hoppas innerligt att det gör de för nu vill jag att min huvudvärk ska försvinna.
 
Aja nu kommer bilderna iaf.
 
Detta var när jag hade blivit sminkad. Tog bilden själv.
 
Och detta var bilden dom tog.
 
Synd bara att bilderna var så dyra annars hade det blivit fler bilder.
 
Nej nu ska jag fixa lite innan vi ska gå iväg.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: gayhenke

skillnad på upplösning?! haha bilderna alltså. hade du gått till the studio i västerås hade du fått 2 för det priset! vi kanske kan åka dit när jag börjar få in pengar igen?:)

Svar: Ja de måste vi göra. ska ha med sonny då också. fick så fina bilder på han och mig.. men 900 för en bild på mig och sonny är dyrt..
Wictoria

2012-07-08 @ 13:29:49
URL: http://gayhenke.blogg.se
Postat av: gayhenke

2 expensive!

Svar: ja de är de verkligen
Wictoria

2012-07-09 @ 08:53:00
URL: http://gayhenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0