Söndag- kväller

God kväll på er där ute!
 
Skriver ett kort inlägg nu då.
Och jag kommer börja med gårdagen.
Efter att Sonny hade sovit middag ca 30 min så kom min lillebror hit och Henke är ju Sonnys favorit morbror. Så han blev överlyklig över att Henke kom och jag tycker också de var kul då de var ett bra tag sen vi träffades.
Så han fick sova kvar hos oss.
Vi tog oss en promenad upp på byn eftersom vi skulle handla.
 
Efter ett tag så blev de en vända till, då gick vi med mamma upp på byn och efter de upp till mamma och grillade lite och gott var de.
Efter grillningen så gick vi hem och Sonny skulle sova. Han vaknade först vid 23 tiden och sen runt halv ett och var hur pigg som helst.
 
Men iaf så kollade jag och Henke på lite film igår. Minns inte nu vad dom hette, men bra var dom iaf. Och vi kom i säng vid 1.30 eller nå sånt.
 
Imorse så vaknade Sonny runt 6 tiden men somnade om på min arm och vi sov till kl 9 då mamma skicka sms och undrade om jag skulle börja tvätta. Och då fick jag panik kan jag säga. 10 minuter efter att hon hade skrivit så var jag nere i tvättatugan.
 
Sen var de bara hem och fixa frukost och så. Sen vid 11.30 eller nå sånt så gick Henke härifrån och vi fixade med lunch och gick sedan till tvättstugan.
Och blev sedan kvar hos mamma resten av dagen. Fick jätte god kyckling gryta med ris.
Har även varit och lämnat in lönerapporterna så de är klart.
 
Nu på kvällen så åt vi jordgubbar och grädde innan vi gick hem.
Kom hem duscha Sonny och nu sover han sen ca 1,5 timme.
Jag har gjort mig iordning för sängen i princip. Men än är de inte dags, ska kolla lite mer på tv innan och tror även det blir ett par SoA avsnitt från säsong 1.
 
Så jag skriver mer imorgon.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0