Tisdag- Kväller igen!!

God kväll på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och ska till och skriva ett kort inlägg om denna dag, innan de är dags att lägga sig.
Dagen började vid 7 tiden imorse då Sonny bestämmde sig för att han ville leka.
Och så kände man en doft som man inte vill känna de första man gör på morgonen.
Kollade lite på TV sen åt vi frukost och grejjade lite.
Med andra ord diskade och drack kaffe efter de.
 
Sen bädda jag sängarna och klädde på oss.
Och fick även nå ryck idag så jag plattade håret och sminkade mig.
När vi var klara så gick vi över till mamma för hon skulle passa Sonny när jag skulle på möte.
Efter mötet passade jag på att handla lite innan jag gick för att hämta Sonny.
 
Sen gick vi hem och lagade lite mat, efter maten tog jag det lungt ett tag innan jag diskade.
Gjorde rent kattlådorna och dammsög och torkade golv.
 
Sen var de dags för kvällsmat för Sonnys del.
Mamma ringde medans han åt och sa att vi skulle komma över.
Så vi gick dit efter att han hade ätit klart.
 
Han fick en till present när vi kom dit.
Han fick en grävskopa. Och han älskar grävskopor.
Överlycklig är bara förnamnet.
 
Så fort vi andra skulle ta i den så skrek han sluta, min.
 
Efter att han varit hos mamma ett tag så gick vi hem så Sonny fick duscha och sen lägga sig.
För vi ska upp vid 5.30 imorrn.
Jag jobbar mellan 7-15 och Sonny går på dagis mellan 6.30 och 15.30 imorrn.
Så de blir en lång dag för honom imorrn.
 
Nä nu ska jag göra mig klar för att lägga mig. Börjar bli lite trött nu.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0