Torsdag- God morgon

God morgon gott folk!
 
Nu är vi uppe och vakna hemma hos oss.
Var upp kl 6.45 ungefär, de eftersom vi har tvättstuga idag.
 
Iaf igår så jobade jag mellan 7-15. Vilket gick väldigt fort.
Bosse var snäll och körde oss till dagis så vi skulle slippa gå hemifrån vid 5.30.
Gick och hämtade Sonny när jag sluta sen vandrade vi dom 3 km hem.
Henrik möte oss uppe på affären, så jag handlade hem lite och Henke åt hos oss.
 
Sen var klockan helt plötsligt 19 och Sonny kom och sa att han ville sova.
Efter jag hade nattat Sonny så diskade jag undan och vi drack kaffe och sedan var det dags att bli plågad igen. Och denna gån en piercing i överläppen på sidan.
Och jag hörde hur de klickade till när nålen gick igenom.
 
Sen ringde Alex och fråga om han fick sova här.
Klart han fick det.
Sen bakade jag lite så de finns fika när Carro och Basti kommer.
 
Och Alex hjälpte mig nu på morgon så jag fick springa ner i tvättatugan själv.
Så nu sitter jag mer en kopp kaffe och ska strax göra mig iordning så ska vi springa ner till tvättstugan och sedan upp till affären.
 
Så nu inväntar vi att Carro ska komma hit. Men som sagt så hinner vi upp till affären och grejer.
 
Nej nu ska jag väl fixa lite innan det är dags då.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0