Torsdag- Solen skiner

God morgon på er där ute!
 
Nu är vi uppe och vakna. Frukosten är avklarad och jag har diskat undan så nu sitter jag med en kopp kaffe.
Här om dagen fick Sonny en massa leksaker av en kompis till våran familj. Han fick en ladgård med tillhörande djur och den låter:P
Han fick ett kök med tillhörande grejer och han fick sig en el bil som han kör runt på väldigt mycket, men just nu är batteriet på laddning. Den tycker han var jätte rolig.
 
Annars har de inte hät så mycket förutom ett par saker som jag inte vill skriva här.
Så vad har man annars gjort nu då. Inget speciellt har varit fruktansvärt tråkigt väder. De har regnat och åskat och varvat med solsken.
 
Men nu skiner solen iaf, så vi ska snart traska upp till lekparken en sväng.
Senare kommer lillebror Henke hit och ska tatuera klart på min arm.
 
Jo justja jag träffade en igår som jag inte har träffat på flera år. Denna person var hemma hos mamma.
Nä nu ska jag dricka lite mer kaffe. Sen ska vi bege oss ut.
 
Skriver kanske mer imorgon.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0