Fredag- 1 Juni redan

God morgon på er där ute!

Vet inte vad jag har kommit åt för knapp för att de ska bli så här.
Helt mysko och irriterande. Men jaja de får väl vara så här tills jag kommer på vilken knapp de var jag tröck på.

Gårdagen var inte rolig överhuvudtaget. Regnade som bara den och vi var tvungen at gå ut med Harry så passade på att spinga upp till affären i samma veva. Handla sköljmedel och mer till de jag skulle baka.

Sen vi tolv så somnade Sonny och jag passade även på att sova då, men resultatet blev att jag inte somnade förens efter 1 i natt igen, men fick ju sova till 7 iaf.

Efter att vi hade vaknat så var det dags för tvättstugan och undan gick de och de blev bara 4 maskiner fast mamma hade tagit med tvätt hit.

Philip kom hit vid 14.45 ungefär och vi åt lite mellis då. Mamma och Alex var här ca 17 igår och hans operation hade gått bra.
När dom kom så åt vi korv med bröd och mos. Gott var de då jag var väldigt hungrig.
Följde med dom upp till bussen när dom skulle åka hem och vi gick härifrån ca 18.10 och hade hunden med oss.
Vi var hemma med hunden igen vid 19.30 ungefär, så de blev en vända med honom igår.
Och tvättstugan var klar vid strax före kl 20. Sonny han somnade direkt när jag la honom, sen var det lugnt resten av kvällen.

Idag är de dags för dagis för Sonny och vi tar sällskap med Carro och Sebastian till dagis.
Senare så tror jag att jag ska baka igen.

Men nu avrundar jag detta och skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer
Postat av: gayhenke

hahahahaahhahaahahahahaahahahaaha! XD blogg fail!

2012-06-01 @ 08:09:02
URL: http://gayhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0