fredag- dåligt humör

hej på er där ute!

jag vet nu har jag varit dålig på att skriva. men de har sina orsaker.
igår fick jag smsavi. men i paketet låg bara laptopväskan. sur blev jag ringde upp telia och fråga vart resten av grejerna var någonstans. fick till svar att jag skulle få resten idag.

har jag fått resten? nej jag har ju inte då. så sur är jag nu också. blir tokig av att inte ha dator. men får väl köra igång gamla laptopen. men seg som fan är den.

just nu sitter jag i soffan. sonny har jag precis lagt och jag är barnvakt. mamma är på akuten i falun hoppas allt går bra.

strax ska jag ner i tvättstugan en sista vända.
kanske skriver mer senare.

älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0