Fredag- Fint väder

Hej på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu så här på förmiddagen innan de är dags att bege sig upp till lekplatsen en stund, sen kanske de blir att gå ner till sjön och bada.

Kvällen igår var gaska lugn förutom att Sonny vaknade vid 23 tiden och kom upp, så han fick sitta vid mig ett tag. Han hade 38,2 i feber. Men idag är han pigg som han brukar vara.

Jo nu har jag kört igång gamla datorn, men de tog en tag innan den ville hoppa igång, så nu kör vi spotify för fullt också.

Får se om jag skriver mer senare om dagen som varit.
Men iaf glad midsommar alla där ute.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0