Fredag- Kväller

Hej på er där ute!

Jag har fått chansen att testa nya blogg.se. Man ser tillochmed statistiken när man skriver inlägg. Eller jag vet inte om det går att göra på annat sätt än.

Jaja denna dag börjad 5.45 för oss imorse. Var faktiskt pigg när jag vaknade imorse. Och Sonny var på bra humör och de gick hur bra som helst att lämna honom på dagis trots att de inte var någon av hans fröknar som var där imorse.
Jag var på jobbet ungefär 6.50 då var jag ombytt och klar och hann inte mer en att ta en kopp kaffe och en cigg med dom jag jobbade med så började vi jobba direkt nästan.

Och trots att vi var en man kort idag så har det gått jätte bra, men jag märkte vid lunchen att vi var de.
Efter jobbet då skyndade jag mig att hämta min underbara son på dagis, in på affären och handlade de vi skulle ha till maten.
Kom hem och lagade mat för jag var jätte hungrig och Sonny också tydligen för han åt upp maten som jag la upp åt honom.

Efter maten traskade vi över till mamma för att sedan gå upp på byn och handla hem lite mer.
Väl hemma så ser jag att Sonny har fått mer prickar än vad han hade imorse så jag får hålla koll på de och blir de mer får jag ringa distriktan på måndag.

Iaf så somnade Sonny kl 19 idag. Han var väldigt trött och jag har hunnit med att duscha och nu dricker jag kaffe och väntar på att ena lillebrorsan ska höra av sig.

Jo just ja fick avtalet från telia idag så jag har skrivit på och skickat in så jag får datorn nästa vecka:)

Men vad ska man hitta på nu på kvällen då?
Bara ta de lugnt och kanske ett glas vin.

Nej nu ska jag kolla runt lite och kolla o de är nå bra på TV ikväll.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan
Trackback
RSS 2.0