Fredag- Lämnat på dagis

Hej igen på er där ute!

Nu är de normalt igen:) Nyss kommti hem efter att ha lämnat Sonny på dagis.
Efter lämningen på dagis så sprang jag in på affären för att köpa ingredienser till bakningen som blir av idag.
Ska baka tills imorgon när Philip fyller år. Dom ska fira hemma hos mig. Ska bli kul.

Efter affären så gick jag ner runt vid hamnen men Harry så han skulle få sig en längre promenad mendans de ändå är uppehåll.

Så vad ska jag hitta på nu då? Dammsög ju imorse efter att jag hade diskat. Blir bak innan jag hämtar Sonny iaf.
Men nu känner jag för att bara ta de lugnt.

Skriver mer senare och då kanske de kommer upp bilder på det jag har bakat.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0