Lördag- Förmiddag

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen. Och i detta inlägg kommer jag även lägga upp lite bilder, för de var ju ett tag sen.
Börjar med gårdagen. Vi klev upp vid 7.15 igår och gjorde oss iordning och åt frukost sen var de bara att knalla iväg till dagis och igår var sista dagisdagen för sonny så nu ska han vara ledig tills augusti.
 
När han var på dagis såskulle jag plocka lite hemma, och när jag började så ringde mamma och frågade om jag skulle prova ge Alex spruta och självklart ville jag de. Gick bra trots att de var första gången jag gjorde de. Efter de så tog vi en promenad upp på byn och handlade lite. Sen gick jag hem och möblerade om lite grann i sovrummet. Vände på Sonnys säng för att se om han skulle sova bättre.
 
När jag skulle hämta Sonny så mötte jag Lisa så vi blev med dom hem ett tag, var ett bra tag sen. Men vi pratade ut osv.
När vi hade varit där ett tag så gick vi hem och Sonny fick lite mat och sen var de sängen för hans del och jag tog en dusch.
Men trots att jag möblerade om så blev de inte bättre, får se om ett par dagar om de blir bättre.
 
Så idag så vaknade Sonny runt 6 tiden tror jag, men han lekte på rummet och jag klev up vid 8 ungefär. Men är jätte trött fortfarande, så nu är jag inne på min andra kopp kaffe.
Så vad ska vi göra idag då, just nu sitter Sonny och kollar på TV. Och jag sitter här. Ska och lämna in min lönerapport idag och skriva i en ny.
 
Sen kanske vi ska över till Lisa så barnen får leka. Och efter allt detta vet jag inte. Richard och Ronja kanske skulle vara barnvakt ikväll beroende på om jag hittar på nå att göra.
 
Nu kommer de lite bilder iaf.
 
Världens finaste son<3
 
Världens finaste mamma med Sonny<3
 
Fina Sonny
 
 
 
Vippan och Sonny
 
Lillebror Philip.
 
Jag:)
 
Sista bilden.
 
Skriver kanske mer senare.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0