Lördag- God morgon

God morgon på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen, med en kopp kaffe medans Sonny kollar på Musse piggs klubbhus.
Kors i taket måste jag bara säga Sonny somnade kl 19 igår kväll vaknade till vid 5 tiden imorsen och somnade sedan om till 7.30. Skönt att sova till den tiden för engångs skull.
Så jag klev upp vid 7.40 *ville dra mig ett tag* och då kom Sonny och sa att han hade bajsat så de var lika bra att kliva upp då.
 
Sen hade vi en liten mysstud framför TVn och åt sen frukost.
Och jag har diskat undan nu också, så skönt att man får undan disken på engång.
 
Ja vad ska vi hitta på idag då?
Ska ta kort på min soffa och lägga upp den på blocket då jag har tröttnat på den.
Vi ska upp på byn och handla igen. 
Till lunch idag får de bli rester från igår vilket var korvstroganoff och ris och middagen så funderar jag på antingen hemgjord pizza eller taccos, vet inte än vad vi ska göra då.
Sen kanske jag ska baka igen (moccarutor).
Ska platta håret och sminka mig idag tror jag, måste känna mig lite piggare och de gör jag genom att piffa till mig:)
Och kanske Sonny ska sova hos sin mormor, jag vet inte än hur de blir.
 
Nä nu ska jag göra oss iordning och klä på oss och kanske terra mamma *hahaha* , nej då blir hon nog arg, men ska höra om hon ska med upp på byn när hon ska ut med hunden.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0