Lördag- Kväll

God kväll på er där ute!

Skriver ett kort inlägg om denna dag.
Som sagt så har alla mina syskon plus mamma varit här idag för att vi skulle fira Philip som fyller 11 idag.
Så Philip han gjorde en jordgubbstårta.
Men innan allt fika så gick mamma och jag upp till affären och handlade de vi skulle ha till maten som idag blev kotletter och poatisgratäng. Mammas potatisgratäng är gudomlig. Gott som bara den.
Efter maten så var Henke snäll och diska upp allt.

Sen blev det fika på tårta och moccarutor/kärleksmums, saft till barnen och kaffe till oss stora:P
Har varit en bra dag fast jag har varit fruktansvärt trött och tiden har gått sakta idag.

När mamma, Alex och Philip hade åkte hem så tog Henrik och jag en kopp kaffe innan de var dags för honom att åka hem. Så när Henrik åkte hem så tog vi oss en 30 minuters promenad med Harry.

Kom in och Sonny kollade på TV medans jag dammsög och torkade av golven.
Efter de så åt vi kvällsmat och efter det en dusch. Så nu ligger Sonny och sover och jag ska strax skicka iväg ett mess och då blir de kaffe och kolla på några avsnitt av Sons of Anarchy.

Vad som händer imorgon vet jag ännu inte men de visar sig vad vi hittar på för något och de beroende på vad det är för väder.

Men iaf så skriver jag mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0