Lördag- Kväller

God kväll på er där ute!
 
Skriver väl lite nu innan man ska duscha och få besök.
Sonny ligger i sin säng och ska sova, måste ändå vänta med att duscha tills han har somnat då han springer upp emellan åt.
Ja denna dag har varit fullspäckad idag, vid ca 12 tiden så gick vi över till mamma och drack kaffe och pratade lite granna och jag har lagt ut min soffa på blocket nu.
 
Pratade om vilka grejer dom vill ha för jag hade tänkt kasta skrivbordet och en hylla jag har. Men dom ville ha de då pojkarna ska få ett varsitt skrivbord och Richard ville ha min hylla jag skulle kasta, så nu kommer de bli mer space i mitt vardagsrum, eller jag inte riktigt än förens jag får bort min soffa, för mamma tar med soffan hit som jag ska ha. Så jag komme rha två soffor tills vidare.
 
Sen när vi hade varit vid mamma ett tag så gick vi upp till affären för att handla så jag skulle kunna baka moccarutor och så jag kunde göra pizza.
Gick hem och Sonny fick sova middag, så jag passade på att baka medans Sonny sov middag.
Jag väckte honom när jag hade bakat klart och så gick vi hem till mamma sen för att göra pizza då dom ville äta med oss.
Så jag gjorde en pizza med bara skinka och ost på, och den andra pizzan blev de lök, taccofärs och ost på.
Och gott var de, men jag är fortfarande så mätt så de känns som allt ska komma upp igen.
 
Efter vi hade ätit så fikade vi lite innan vi tog en promenad med hunden och vidare upp till affären för att köpa lite gott *haha*.Sen gick vi hem och var hemma strax efter sju. Så nu sitter jag bara här som sagt var och väntar på att Sonny ska somna så jag kan hoppa in i duschen.
 
Ja vad mer ska man skriva finns inte mycket mer att skriva nu faktiskt.
Men kanske blir ett inlägg innan jag lägger mig.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Pussoch kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0