Måndag- Kväll

Hej på er igen!

Blev ingen sista uppdatering tidigare. Hade bindningstid kvar tills december nästa år.
Så nu skriver jag igen. Satt i telefon i 40 min när jag skulle säga upp men fick reda på att jag hade bindningstid kvar.
Efter de så gick jag och hämta Sonny på dagis, och gud vad svart de var såg ut som de skulle bli värsta ovädret med åska, men kom de åska då. Nej de blev bara en regnskur.

Väl hemma så kolla vi lite på TV och Sonny sprang runt och härja ett tag.
Sen lyckades jag somna i fåtöljen. Sov i ca 20 min, men de var välbehövligt kan jag säga.
När jag väl hade vaknat igen så satte jag igång med maten.
Idag blev de ugnsstekt falukorv och potatis.
I formen med korv hade jag i paprika, lök, champinjoner samt grädde och creme freich kryddat med curry.
Gott blev de kan jag säga.

Efter maten så tog vi de lugnt ett tag innan jag satte igång med disken.
Sen efter disken så har vi inte gjort så mycket. Vi har mest varit lata tycker jag. Och trötta för den delen.
Sonny somnade på två röda när jag la honom vid 19 tiden.
Och jag ska hoppa in i en dusch få se om jag piggnar till lite.

Men de kanske blir en uppdatering innan jag lägger mig.
Annars blir de det imorgon förmiddag.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0