Måndag- Ny vecka

God morgon på er där ute!

Blir nog bara ett kort inlägg nu.
Igår var nog den långtråkigaste dag jag har varit med om.
Det var dåligt väder man viste inte riktigt om man skulle kunna gå ut då de var uppehål typ 1 timme sen regnade de och så höll de på hela dagen.
Både Sonny och jag var trötta och jag tycker det är jobbigt runt om kring så faller lätt i gråt just nu känns de som.

Men iaf idag fick jag sova till 7.15 eller ja jag halv sov och Sonny lekte, klev upp och slog på Disney Junior innan de var dags för frukost. Och SOm vanlig blev Sonny överlycklig då Jake och piraterna började direkt vi slog på TVn.
Och nu springer han runt och lekér med sina bilar och kollar på TV samtidigt.
Jag sitter självklar med en kopp kaffe, men snart dags att klä på oss och bege oss till dagis med sällskap av Carro och Sebastian.

Vad händer idag då?? Jag ska väl dammsuga av lite sen vila innan det är dags att hämta Sonny på dagis. Eller ja de visar sig om jag kan vila eller inte.
Men jag skriver ett inlägg sen igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0