Måndag- Sista uppdateringen på ett par dagar

Hej på er där ute!
 
Skriver nu ett sista inlägg på ett par dagar, då jag ska ringa och säga upp internet strax, för jag får hem datorn och mobiltbredband om ett par dar förhoppningsvis.
 
Dagen började 7.15 då jag upptäckte att Sonny lekte med min mobil och hade lyckats flytta om en massa ikoner, vara inne på fb och aftonbladet.
Aja sen blev de lite tvmys innan frukosten, sen kollade han lite mer på tv innan de var dags att bege sog till dagis med sällskap av Carro och Sebastian, efter jag hade lämnat honom så gick jag upp till mamma en sväng och pratade lite och drack kaffe.
 
Och nu är jag hemma igen och uppdaterar lite grann.
Ska strax äta lite lunch tror jag.
Men iaf, jag skriver mer när jag har nya datorn och det.
Har ingen insperation till att skriva nu iaf.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0