Måndag- Skit väder

Hej på er där ute!
 
Nu har jag dragit igång den sega gamla datorn igen. Så jag tänkte väl uppdatera lite grann.
Bara längtar efter att den nya datorn ska komma. Så hoppas de blir denna vecka iaf.
Sonny är hemma från dagis idag då han har haft feber till och från sen i onsdags.
Han har även såndan tråkig hosta så han grinar när han hostar.
 
Även jag börjar bli sjuk, men vill inte bli sjuk.
Våran midsommar har varit lugn inte gjort något speciellt, åt med mamma och dom andra i fredags, sen har vi mest varit för oss själva.
Haft lite mysigt och så men så har min son bestämmt sig för att vara väldigt trotsig, men de är lugnt när han är sjuk.
 
Just nu ligger Sonny och sover middag, skulle jag också behöva så jag tror jag ska försöka sova en stund.
 
Men skriver kanske mer sen.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0