Måndag- Tråkigt väder

Hej igen på er där ute!


Nu sitter man här igen då. Gick till dagis vid 8.45 med Sonny och fick som sagt sällskap av Carro och Sebastian.
Hem och kollade på extreme home makeover och dammsög efter de och här hunnit med 3 koppar kaffe och de märks.

Så vad ska man göra i detta väder. Det regnar och sen helt plötsligt uppehåll sen regnar de igen.
Inget roligt väder det, speciellt inte kul när man har hund som drar in allt när de regnar.

Ja de jag gör är mest att fundera just nu men vad jag funderar på skriver jag i ett annat inlägg:P
Och så hoppas jag på att jag får datorn jag har beställt:) för nu vill jag verkligen ha en ny. Den jag har vill inte mer snart.

Och vad ska man äta idag då?? Kanske de blir korv och pommes. Då vet jag att Sonny äter iaf.
Nä nu ska jag kolla runt lite och springa ner och kolla om posten har kommit.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0