Min Son<3

Min son är mitt allt.

Tänk att tiden har gått så fort, om ca 1,5 månad så fyller du hela två år. Helt sjukt känns som de var igår som du föddes. Men de är snart två år sen.

Du får mig att hålla mig uppe, du är mitt allt min älskade son<3
Jag kommer alltid finnas för dig och stötta dig i både vått och torrt.



Min son är den finaste som finns<3
Jag är så otroligt glad att jag har min son, han gör de värt att leva.

Visst han är trotsig som bara den men min son är verkligen den finaste och underbaraste som finns och är jag ledsen så räcker de med att jag kollar på honom så blir de bättre.

Jag älskar dig min älskade son av hela mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Sötnosen hih !

2012-06-04 @ 19:34:35
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0