Onsdag- Kväller

God kväll på er där ute!

Nu skriver jag igen.
Det har varit full fart hela dagen idag kan jag tala om. Vi har inte varit hemma mycket.
Vi fick först främmande vid kl 10 i förmiddags av A och drack kaffe.
Vid 11 tiden så mötte vi upp Carro och Sebastian och gick upp till affären och handlade, sedan gick vi hem så jag kunde lämna av våra varor hemma innan vi fortsatte hem till Carro så barnen fick leka av sig.

Dom lekte jätte bra idag med förutom när dom blev trötta då blev det grin och bråk mellan dom.
Strax innan vi gick så kom Sebastian ut i köket och Sonny sprang mot honom och då ger Sebastian ifrån sig ett skrik så det nästan ekar. Han blev livrädd för Sonny.

Iaf så blev det mycket kaffe för mig och Carro och vi fikade.
Var där ca 4 timmar, sen gick vi hem och lagade lite mat så Sonny skulle få i sig något. Och efter maten så tvärslocknade han, men väckte honom efter ca 50 min eller nå sånt.
Sen har vi busat och ätit mat.
Mamma kom hit en sväng och pratade och efter ett tag så kom Alex och Sonny blev glad då.

När dom hade gått så dammsugade jag av innan jag skulle lägga Sonny och fast han fick sova mellan 15.30 och 16.30 så somnade han för kl 20 idag.

Och nu har jag hunnit duscha, kollat på Glee och nu är de nå på fyran som jag kollar på.
Jag har även fällt några tårar idag. Vet inte vad de är med mig. Har grinat flera dagar nu åt ingenting.
Men men iaf så skriver jag mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0