Onsdag/Torsdag- Natt

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag med min nya dator. Snabb är den.
När jag hade lämnat Sonny på dagis bestämmde jag mig för att gå in på affären, skulle köpa cigg. Men i kassan så säger jag att jag ska ha en dubbeltriss också.
Efter detta gick jag hem till mamma och gick ut med hennes hund eftersom dom inte hann de pga att dom skulle till falun.
 
Sen hem och jag skulle städa, men tänkte då att jag skulle skrapa trissen först.
Skrapade fram 3 på 75, sen 3 på 100 och sist 3 på 25och så blev de gånger 2 så jag vann 400 kr idag.
Sen började jag städa, kollade till på telefonen och jag hade fått sms från posten. Överlycklig.
 
Hämtade datorn, hem och grejjade lite, sen kom Vippan hit och hälsade på och åt med oss. Hon frågade om jag ville med på bilbingo och de ville jag självklart så mamma var barnvakt.
Och inte nog med dom 400 jag vann så vann jag faktiskt 70 kr på bingon:P
 
Under tiden vi var där så skickade mamma sms om att Sonny hade somnat i deras säng, så han får sova där tills imorgon. Får lite sovmorgon.
Efter att jag kom hem från bingon så har jag bara suttit vid min dator. Och snabbär denna dator. Och lätta tangenter.
 
Aja efter vi hade ätit så ställde jag mig och bakade kärleksmums. Dom blev godkänd iaf:)
 
Nä om man skulle ta och lägga sig, min förkylning är inte rolig längre.
Skriver mer imorgon, men nu kommer jag nog uppdatera mera också.
 
Tack Vippan för att jag fick följa med på bilbingo och tack mamma för att du var barnvakt.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0