Söndag- Förmiddag

God morgon på er där ute!
 
Passar på att skriva ett inlägg nu innna jag ska rensa ur skrivbordet innan jag blir av med de och lika med hyllan.
Sitter med en kopp kaffe och lyssnar på musik och Sonny springer runt här inne och kollar på musse piggs klubbhus och sitter på pottan emellan åt.
 
I natt kom jag inte i säng förens 00.30, Hade först besök men sen efter de var jag inte nå trött så jag kolla på nån film på 5an men ville inte vara uppe tills den slutade.
Sonny har sovit hela natten igen förutom att han vaknade till vid 11 tiden igår kväll. Sen vaknade han 6.20 men jag kände att jag fortfarande var trött så jag sov ett tag till och Sonny lekte. Klev upp strax efter kl 7.
Men känner mig lite piggare nu när jag har druckit kaffe.
 
Så vad ska man hitta på mer idag? Ser ju ut att vara bra väder nu, men senare då?? Vill ut och gå så Sonny får komma ut också.
Till lunch idag vet jag inte vad vi ska äta och inte till middag heller.
Ska iaf försöka fiska lite här hemma när möblerna är borta och försöka hitta hyllor som man sätter på väggen, så man får mer fri yta på golvet.
 
Nej nu ska jag ta en till kopp kaffe och rensa skrivbordet.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0