Söndag- Fullt i soffor i vardagsrummet

Hej på er igen!
 
Skriver nu igen, men denna gång sover Sonny middag, han somnade i soffan vi fick hem.
Så mitt vardagsrum består mestadels av soffor just nu. Har 2 st tresitts soffor och två fåtöljer. Fast ena soffan och fåtöljen ligger som sagt på blocket, så jag hoppas man får någon som vill köpa den.
 
För drygt en timme sen var dom här och lämna soffan och hämtade skrivbordet, fint byte haha.
Fast hyllan dom skulle ha får stå kvar tills jag hittar hyllor till väggarna.
Ja vad har jag gjort sen jag skrev sist.
 
Tog fram min matta som jag har i vardagsrummet och dammsugade bort allt hundhår från den. Och det tog drygt en timme så nu är de bara lite hundhår kvar på den mattan, men dammsugar jag mattan varje dag så är de snart borta hoppas jag:)
 
Vad vi ska hitta på när Sonny vaknar, de blir städning och rensing av leksaker då Sonny inte leker med allt, så tänkte jag försöka få över lillebror Richard hit om han vill hälsa på.
 
Och jag funderar på hur jag ska måla mina anra möbler. Tvbänken och vardagsrums bordet ska iaf bli vitt, men köksmöblerna vet jag inte vad jag ska ha för färg om de ska få bli vitt de med.
Få fundera ett tag så kommer jag nog på de till slut.
 
Nej nu ska jag kolla runt lite och sen plocka vidare, blir nog en uppdatering senare också.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0