Söndag- God morgon

God morgon på er där ute!

Nu sitter man här igen och klockan är ungefär halv nio.
Vi var uppe 7.15 idag och jag upptäckte att Sonny hade kissat igonom blöjan igen.
Aja så kan de ju vara ibland.
Känner mig ganska pigg trots att jag inte somnade förens efter 1.30 eller nå sånt.

Vi har precis ätit frukost och Sonny sitter just nu och skrattar åt Händige Manny.
Och jag sitter med en kopp kaffe, men snart dags att klä på oss och ta en promenad med hunden.
Funderar på en längre promenad men de är beroende på hur kallt de är:P

Iaf så kollade jag på säsong 1 av Sons of Anarchy och de blev 4 avsnitt har jag för mig att jag kollade på. Åh vill se mer nu men det får vänta till kvällen.

Vad händer mer idag då? Ja jag har ingen aning skulle bli regn idag så de får bli en inne dag i dag också.

Lunchen idag får bli spagetti och köttfärssås, men middagen vetjag inte vad vi ska äta.
Det märks vad det blir då.

Nej nu ska jag ta och få på oss lite kläder så vi kommer ut med hunden innan de börjar regna.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0