Söndag- Kväller

Godkväll på er där ute!
 
Nu skriver jag igen, men blir nog inget långt inlägg.
Efter att Sonny hade sovit middag så rensade jag hans leksaker och fick undan en papperskasse med leksaker som han inte leker med.
Sen lagade vi lite mat och åt. Diskade efter de och sen blev de ännu mer dammsugning.
 
Sen har vi bara tagit de lugnt och myst. Sonny har duschat och nu ligger han och sover.
Jag har haft mamma på besök här och hon kommer snart igen för hon var snäll och tvättade en maskin tvätt åt mig.
För jag har inte tid förens på fredag.
 
Sen har jag inte gjort så mycket mer, ska sätta mig och kolla om de är nå bra på TV och sen lägga mig hade jag tänkt mig.
 
Uppdaterar mer imorgon.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0