Tisdag- kväller

God kväll på er där ute!

Ingen smsavi idag. Aja våran dag har iaf rullat på som bara den. Var ut och gick med mamma en sväng på förmiddagen, sen hem och tog de lugnt tills vi skulle upp till vårdcentralen.
De var inga vattkoppor på Sonny iaf, skönt de.

Efter de gick vi till affären och handlade lite, hem och slog på TV innan de var dags att fixa middag.
Fast jag lyckades somna på soffan medans Sonny kollade på TV. Fattar inte hur jag kan vara så trött andra dagen som jag somnar på eftermiddagen.
Men när jag har de vaknat så började jag med maten. Blev pommes idag. Men drygt tio minuter efter att jag hade satt in de i ugnen så ringen mamma och ber mig springa över till dom och lugna ner mina syskon då dom hade bråkat.

Men de gick bra iaf, och jag tog en kaffe med mamma sen gick jag hem och körde igång ugnen igen.
Efter maten så tog vi de lugnt igen och efter en timme ville Sonny äta igen.
Så efter de så fick han bada sen vara de bara att natta honom, nu sover han sött och jag har hunnit duscha.

Kollar just nu på The Big Bang Theory. Sitter och skrattar emellan åt.
Aja vad händer imorgon  för er där ute då?

För oss blir de skolavslutning för mina två yngsta bröder så Sonny har fått ledigt imorgon.
Sen vet jag inte vad vi ska göra, ska väl gå och hoppas imorgon också att de kommer ett SMS.

Men men jag skriver mer imorgon och då kommer de nog bilder från avslutningen också.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0