Tisdag- Sonny nyklippt

Hej på er där ute!

Blir första uppdateringen idag då de har varit ganska mycket här hemma.

Dagen började iaf 7.15 för oss idag då Sonny var lika snäll som igår och jag fick sova tills dess. Upp och han har tur för de var ju Jake och piraterna då.
Efter de åt vi frukost och Sonny han har blivit tokig i kokta ägg. Så de blev till att koka extra ägg idag.
Diskade undan efter frukost och gjorde oss iordning för att gå ut med hunden.

Varje gång vi går ut med hunden på morgonen så åker alltid bussen förbi så Sonny ropa glatt bupen "bussen" när den åkte förbi och vi stod kvar där efter som Harry skulle kissa och jag ser hur Sonny kollar mot hållet där bussen kom ifrån och upptäcker att mamma kommer.
Och hon sa till mig innan bussen gick att hon skulle åka så hon var här vid lunch tid.
Snacka om att hon lurade mig. Men vi fick ju promenad sällskap av henne.

Gick upp till affären och sen hem och fikade och drack kaffe och pratade om de som hänt runt om kring och en massa annat.
Sen gick hon och hämtade hårtrimmern och kom sedan tillbaka och drack lite mer kaffe. Men 5 minuter innan mamma kom så somnade Sonny.

Sen skulle ju mamma på 2 möten idag så hela denna dag har rullat på som bara den.
Efter att dom hade gått så tog jag trimmern och klippte av Sonnys hår, så nu är de 9 mm långt.
Fast tror jag får klippa de om ett tag igen för hans hår växer som ogräs.

Och jag fick även reda på idag att jag inte får något sommarjobb=( utan de blev fjolårets vikarier som får jobba*snyft*.
Aja hoppas polen ringer ut mig mycket iaf.

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag. Varit mycket men ändå lugnt.
Så jag ska ta och slänga mig i ett bad nu när Sonny sover och efter badet så ska jag titta på sista avsnittet av desperate housewives och efter de vet jag inte men kanske slänger in ett till inlägg efter det.

Här kommer en ny bild på Sonny



Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0