Tisdag- tvättdag

Hej på er där ute!
 
Idag är de tvättdag för oss, men innan dess så måste vi upp och köpa tvättmedel. Och lite andra grejer.
Nu har äntligen Sonny börjat äta igen. Han ville inte äta när han hade feber och den där tråkiga hostan.
 
Igår var de en inne dag för oss de regnade iprincip hela dagen igår, bara öste ner.
Men de skulle ju inte förvåna om de kommer vara så här resten av sommaren.
Vi var iaf ute en stund igår och gick, men upptäckte att Sonnys jacka inte var så jätte vattentät. Och så måstejag köpa nya regn kläder åt honom då han har växt ur sina.
 
Sonny somnade runt 20 tiden igår och vaknade en gång pga sin hosta sen sov han till kl ringde 7.15.
Jag satt och kollade igenom bilderna på telefon igår och insåg att mitt hår har dragit iväg fruktansvärt på längden sen i mars. De är växt ungefär 5 eller 6 cm om inte mer sen i mars. Helt sjukt vad mitt hår växer fort igen.
Men nu blir det till att spara ut håret, tänker inte klippa av mig de igen även fast jag är bra sugen på de.
 
Nej nu ska jag göra iordning Sonny så vi kan knalla upp på byn och fixa de vi skulle.
Men skriver nog senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0