Torsdag- kväll

Hej på er där ute!

Nu skriver jag lite igen. men lite drygt att skriva med mobilen. men men på nå sätt måste jag uppdatera.

nätterna har fungerat bra med sonny nu, iaf två nätter. och imorse så sov sonny till ca 7:45 och de var längesen de hände. men tror de är pga att han har haft feber och de har han haft till och från under dagen idag också.

vi har varit både ute och inne idag och tvättat kläder så vi har nå under midommar.
ja va har vi gjort annars dom senaste dagarna. inte mycket. vi har bara tagit de lugnt och sonny är lika trotsig som innan.

nej nu ska jag dricka lite mer kaffe innan jag ska duscha.

älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0