Torsdag- kväller

God kväller på er där ute!
 
Nu skriver jag lite igen, så nu märks de att man har en dator som fungerar.
Ja som jag skrev i natt så sov Sonny hemma hos mamma och han hade sovit hela natten.
Och idag har han bara fått sova ca 30 min eftersom han somnade i bilen när vi åkte in till stan.
 
Jag vaknade iaf 8.15 imorse av väckarklockan. Ställde den eftersom jag inte vill sova bort hela dagen. Men skulle nog helst ha sovit lite mer.
Gjorde mig iordning och åt lite sen gick jag över till mamma för att följa med ut på en promenad, sen hem till dom igen. Har varit uppe hos mamma hela dagen idag.
 
Grillade gjorde vi på eftermiddagen/kvällen. Och guud så gott de var.
Och nu har jag inte gjort så mycket. Sonny han tvärslocknade kl 19 när vi kom hem och jag har duscha och kollat lite på tv.
 
Imorgon är de sista dagis dagen för Sonny sen är han ledig några veckor.
Medans Sonny är på dagis så ska jag försöka möblera om här hemma, mamma kanske hjälper till om hon känner sig bättre i ryggen imorgon.
 
Och tack igen min älskade mamma för att du hade Sonny i natt.
 
Nu ska jag kolla lite mer på TV.
 
Älskar min familj och min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0