Torsdag- Kväller

God kväll på er!

Ja nu sitter man här igen, får passa på att skriva idag då jag inte kommer kunna skriva imorgon under dagen.
Efter att Sonny hade sovit middag så gick vi som sagt upp på byn och handlade de vi behövde till moccarutorna jag skulle göra.
Hem och gav Sonny glass, sen satte jag igång med bakningen. Efter att vi hade bakat så tog jag fram dammsugaren och torkade även av golven.

Sen efter städningen så åt vi lite mat och jag skar moccarutorna och insåg att de var första gången någonsin som jag har misslyckats med moccarutor enligt mig själv. Det blev som en kladdkaka.
Men de fanns ju dom som tyckte dom var goda iaf.

Sen fick jag ett sms av Carro att jag skulle komma ut på balkongen men efter ett tag så gick vi ut på gården istället så Sebastian och Sonny fick leka av sig lite.
Och uppskattat var de. För Sonny blev skit sur när vi skulle in och dom hem.
Men vi har ju hela helgen på oss att leka om dom vill de förstås.

SÅ nu på kvällen har jag hunnit med en del, Sonny har duschat och vi har fikat med mamma och resten av familjen eller ja de saknades 2 stycken. Så satt vi och pratade ett tag och Sonny somnade inte förens strax före kl 20.

Och jag har hunnit med att duscha och snart dags att äta lite och lägga sig så jag orkar upp imorrn bitti.

Läste nyss Carros blogg, och blev faktiskt lite rörd. Dom ska snart flytta vilket jag tycker ska bli jätte tråkigt.
Men hon skrev att hon kommer sakna oss. Snacka om att jag fick tårar i ögonen. Kommer bli tomt när dom flyttar, men finns ju buss och tåg såklart.
Och jag kommer sakna dom också..
Fast är ju inte längre än att man kan cykla haha*skojja bara*, skulle aldrig orka cykla dit ut. Eller man vet ju aldrig haha.

Nej nu måste jag ta mig nått att äta, hungrig som fan.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0