Torsdag- Ringa massa samtal

God morgon på er där ute!

Nu är man vaken och uppe igen. Samma tid som dom två andra dagarna kom vi upp idag alltså 7.15.
Skönt att man får sov tills dess iaf och inte kliva upp tidigare som de var innan.
Ja dagen idag så ska jag ringa några samtal och så ska vi ut på en promenad med mamma.
Annars vet jag inte vad vi ska göra.

Jag sitter iaf här med en kopp kaffe och mensvärk som fan. Drygt. Äter Cerazette igen gjorde de för några år sen och då slapp jag mensen helt men hoppas på att jag gör de nu också.
Och jag minns inte om jag var känslig när jag åt dom sist men har gråtit felara dagarn nu.
Om jag inte har för mycket tankar i huvudet förstås.

Nej nu ska jag ta och ringa innan de är dag för en promenad.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer
Postat av: sabina.. Skåningen

Hej gumman..
Jag hade oxå cerazett innan.. Efter op va ja tvingad att sluta..
Nu efter att ha provat olika så har jag fastnat för p-spruta.. KANON..
Tas hos BM en gång var tredje månad.. Slipper mens alltid..
De enda som är "negativt" som folk har sagt.. Är att de kan ta längre tid att få ut de ur kroppen när man slutar med det.. Så de kan dröja innan man blir gravid om de är de man är ute efter när man slutar ta det..
Puss o kram ses på stan ;)

Svar: jag har haft psprutan men fick sådana svettningar för minsta lilla så jag ville inte fortsätta med den.
Wictoria

2012-06-08 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0