Torsdag- Sonny sover middag

Hej på er där ute igen!

Nu sitter jag här igen. Och med en kaffe som vanligt.
Ja nu har jag ringt några samtal och varit ute på promenad med mamma.
Först imorse så ringde jag till dom jag hyr av och frågade om jag kunde få tapetsera om men jag skulle vänta till efter nyår.
Sen provade jag att ringa polen men där var de upptaget.

Gick ut med mamma på promenad och Sonny överlycklig över att träffa Harry.
Vi gick ner runt vid sjön och kyrkan. Sem hem och kollade på den lilla katten.
Gud vilken söt katt de var, vill också ha en kattunge.

Sen gick vi hem och gräddade pannkakor, så till lunch blev det pannkakor och glass. Och Sonny åt faktiskt två pannkakor, snacka om att jag blev chockad då. Efter att vi hade ätit så ringde polen och undrade om jag kunde jobba imorrn, så jag jobbar mellan 7-15 imorron*jippie*
Efter de så somnade Sonny.

Sprang ner och kollade posten, där de låg en kredit upplysning från Telia. Eftersom jag ville ha dator och mobiltbredband. Och det stod att jag var godkänd så ringde upp och frågade och så var de ju. Så nu har dom skickat ut skriftligt avtal som jag måste skriva på sen efter de så skickar dom datorn och allt till mig, så de kommer nog nästa vecka någon gång:)
Nu blev jag glad, för denna dator har snart gjort sitt, då Sonny lyckades dra ner den i golvet.

Nu ska jag kolla runt lite innan Sonny vaknar för då ska vi ner och handla så vi kan baka moccarutor igen och framåt kvällen eller innan jag bakar så ska vi ta en storstädning:)

Skriver kanske mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0