3 dagars introduktion...

Hej på er där ute!

Sitter här med en kopp kaffe.
Idag som jag trodde var den sista intro dagen på ett boende trodde fel. Fast mig gör det inget. Skulle få en extra intro dag, så på måndag ska jag jobba igen:) mellan 14-21.

Och jag kan ju säga att jag vill jobba massor, skönt att ha annat att göra än att sitta hemma och glo.
Men trött blir man, men det får man ju ta.

Började i onsdags kl 14-21 då och torsdag och fredag kl 7-14.
Och imorse var jag på väg att somna om men tänkte de att de är lika bra att gå upp.
Sen när vi väl är vid dagis vid 6.30 så fick vi vänta till 6.35 innan dom kom och låste upp dörren.
Jag skulle vara på jobbet kl 7 eller iaf lite innan kl 7.

Tog mig till jobbet med cykeln (träningsvärk som bara den) halt var de på vissa ställen, men de gick iaf. Jag trodde såklart att jag skulle komma för sent till jobbet, men hör och häpna, jag var där en minut i sju. Och det har varit full rulle hela dagen.

Mamma var snäll och hämtade Sonny på dagis så jag kunde få med mig cykeln hem på engång, annars hade den fått stå kvar vid dagis och det är ingen idé för då finns den väl inte kvar där.

Ja vad ska jag skriva mer då. Hmm som sag så äter jag medicin nu, och Sonny börjar bli sjuk. Han hade lite feber nu på kvällen.
Och jag hoppas att vi slipper magsjukan eftersom det både går på dagis och på jobbet.
Och även mina syskon har haft de, och mamma har det nu. Suck jag vill inte bli magsjuk, men man blir ju illamående så fort folk nämner magsjuka.

Jo jag fick värsta rycket nu på kvällen innan jag nattade Sonny, blev sugen att baka så jag bakade två rulltårtor:P.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att Big Brother ska börja sen blir de nog sängen för min del.

Skriver nog mer imorgon.

Älskar min son av hela mitt hjärta och jag älskar hela min familj<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0