God kväll

Hej på er där ute!

Skriver väl ett kort inlägg nu också då.
Denna dag har rullat på med bara farten.
Efter vi hade ätit frukost så blev det lite mer kaffe, sen en dusch.

Sen fick Henrik hjälpa mig med lönerapporten, eftersom jag aldrig fyllt i en sån. Sen tog vi oss en promenad upp till äldreboendet som mamma och Henrik jobbar och lämnade deras T3:or sen gick vi elljus spåret ut till boendet där jag har gått intro och lämnade min.

Sen gick vi tillbaka igen och handlade på hemvägen. Köpte en Harry Boy lördags påse åt mamma och Bosse och sa att jag skulle vara med på den, men van tyvärr inget.
Handlade även hem så vi unde äta lite mat idag med. Blev mos och fiskpinnar. Har inte haft ork och göra nån annan mat som tar lång tid.

Sonny somnade när vi kom hem efter promenaden som blev ca 2 timmar.
Efter vi hade ätit och Sonny hade vaknat så tog vi de lugnt ett tag sen bakade vi muffins med chokladbitar i och Henrik gjorde några med kokosglasyr. Har dock inte smakat muffinsen än.

Sen komma mamma och Bosse hem, tidigare än man brukar efter kryssingen.
Fick ett par askar cigg av dom, en låda vinergummi(stavning) och marieanne och Sonny fick dumleklubbor.
Så nu har vi godis ett tag framöver tror jag.

Var kvar vid mamma och Bosse till ca 21 idag och Sonny somnade direkt när vi kom hem.
Så nu sitter jag här som sagt, men det är nog dags att ta sig nå att äta, är hungrig som bara den.

Aja jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3 och jag älskar hela min familj<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0