God kväll denna fredag=)


Hej på er där ute!


Nu är vi hemma efter att ha varit borta i princip hela dagen.
Sonny har varit på dagis och jag har varit ute och sprungit:P eller inte sprungit då.
Var först ner och lämnade Sonny sen ner på banken och gjorde några ärenden och plockade ut lite pengar, sen köpte jag med weinerbröd till mig och mamma.

Efter vi hade fikat så gick vi ner på byn, var in på en butik som hete Karusellen. Där dom har "loppis" mycket barn kläder osv. Och det är första gången jag köper begagnade kläder, men tnkte det att Sonny växer så fort så då kan de ju faktiskt vara värt de så man slipper köpa "dyra" kläder hela tiden.

Iaf så blev det ett par gröna jeans, ett par jenas shorts, rutiga shorts, tre par lång ärmade tröjor, en t-shirt och ett set med shorts och t-shirt och ett par skor. För detta betalade jag 143 kr.
Hade man köpt det på en klädaffär har man ju fått betala kring 800 typ.

Sen efter vi hade varit där så gick vi hem till mamma ett tag drack lite kaffe osv.
Tog med mig lillebror Alex när jag skulle hämta Sonny, efter vi hade hämtat honom så gick vi ner till sibylla och åt mat. Sen tog vi en promenad till Nisses, hittade inget åt mig men köpte en liten bilmatta med bilar till Sonny.

Under tiden när vi va på Nisses så fick jag ett sms på posten så jag kunde även hämta ut min paket idag. Två USB minnen, ett till ena lillebrorsan som har fyllt år och ett till mig själv så jag slipper förlora fler bilder.

Vi han vara hemma ett lite tag sen gick vi över till mamma/mormor en sväng drack en kopp kaffe sen gick vi upp till affären igen med dom, och nu köpte jag 4 nya muggar:) dom är jätte fina.
Och nu så sover Sonny sen kl 19:10 ungefär.

Som ni ser har jag/vi haft en fullspäckad dag.
Och nu ska jag bara ta det lugnt och ta mig en kopp kaffe och invänta lillebror Alex som ska sova här i natt.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0